16.03.2009

Opgave 3

"Hej jeg hedder racer.
Jeg er meget ensom, fordi jeg mangler
en der kan køre mig....
Jeg drømmer af en mand,
en rigitg mand, som er cool...

Så her er jeg vidst forkert.
Hun ser ikke ud som om hun
overhoved kan køre mig.."





"He, det er bare vådt her.
Jeg tror heller ikke, at det
er det rigtige sted, hvor jeg
kan finde min rigtige cool mand."



"ups, hvor er jeg her.
Det ligner heller ikke
en rigtig cool mandlig én."










"Hey, hvem er du?
Du ligner da en rigtig cool mandlig én.
Har du lyst at køre mig?"







Billederne har downloaded af følgende personer:
1. Uploaded on March 16, 2009by FelipeRoos
2. Uploaded on March 16, 2009by Luis Irisarri
3. Uploaded on March 16, 2009by cookie*love
4. Uploaded on March 16, 2009by yukogets
5. Uploaded on March 16, 2009by Bolivar

2 kommentarer:

  1. Hej Sarah

    Heldigvis ser det ud til, at Racer har fundet den rette mand*S*

    Venligst
    Helen

    SvarSlet
  2. Hej Sarah,
    sjovt historie, kan du godt lige hurtige biler? Jeg kan se, at var ordentlig i gang med at klippe og klistre.
    Hilsen Anke

    SvarSlet